Tgce16 Eyllkck bir yere batar takılır kalır falan Allah korusun bir röntgen çekilse sağlıklı olur bence
ikiprensesannesi94 Top küpe mi yoksa çıtçıt küpe mi geçmiş olsun özel bi hastanenin acil bölümüne götürseniz yararlı olur dr. Gerekeni söyleyecektir koronalı hasta almıyor özeller korkmayın
Eyllkck Gittik röntgen çekildi midesindeymiş 1-2 güne cıkar kakayı kontrol et dedi. Çıkmazsa cocuk cerrahsine gidin dedi. Kızlar inşallah çıkar dua edin lütfen
tatlisert Eyllkck benim oğlum da 10 aylıkken zımba yutmuştu ve büyüktü hemen özel hastaneye doktora götürdük ve yemek borusunda duruyordu oradan araştırma hastanesine gittik midesine inmiş doktor birkaç güne büyük tuvaleti ile çıkar dedi ve çıktı 😊