Ya arkadaslar ben de kucukken mıknatıs yutmusum hem de ikili, yani + ve - kutbunu da yuttum birlesik olarak. Doktoru aramıştık kusma ates olursa getirin demişlerdi. Bir sey olmayinca gitmemistik ancak ben ciktigini sa hic gormedim. Acaba ne oldu o miknatisa, atesim devamli 37,5tur benim.
Başıma ne geldiyse ondan sonra geldi.
Konudan bağımsız gibi oldu biraz ama aklıma geldi. Herkes doktora gidin mutlaka deyince de kendimden tırstım.
Insaallah bir seyi yoktur yavrucagin.