Deletedmom69 şimdi sizin postu okuyunca hatırladım evet hamileyken ikinci dozu yaptıklarında tam bir yıl sonrasına da gün vermişlerdi
hatta ebe gülmüştü bir yıl sonrayı yazıyoruz o zamana kim öle kim kala demişti
şimdi o kart nerde onu bile hatırlamıyorum 😬🤦🏻♀️
Doğum yapalı bir yıl olmak üzere ama ben hiç gitmedim hatırlasam giderdim 😅