Busraanne Kumrununtanesi ya ona da baktım aslında. Tripper comfy plus modeli mi sizinki? Hatta şu sıra indirimde.
Eftal Arasannesi aynen bende kullanıyorum xok memnunum ilk zaman sepet besikte yatti oglum ama bes aylik olunca rahat yatamadi bdnde park yatak aldim ara kati falan da var tutunup kalkmaya baslayinca kaldirmistim 13 aylik olucaz cok rahat kullaniyoruz
Busraanne Asli9276 baktım bu modele aslında güzel görünüyor ama maksimum kapasite 15 kg diyor. E benim bebeğim zaten şuanda 11 kg. Uzun süreli kullanabilir miyim ki
Gulcan1402 Bende kraft calipso 2 kullanıyorum çok memnunum sallanması olsun dönencesi olsun çok güzel kaliteli bi ürün fiyat konusundada yıllarca kullandıgını düşünürsen normal bence canım hepsiburadada falan indirime giriyo takip et istersen ben öyle almıştım
Busraanne Gulcan1402 uzun süreli kullanımı düşünülürse tabiki pahalı değil. Ben nasipse ikinci çocuğum olunca da kullanacağım ama bilemiyorum belki temiz ikinci el falan bulurum
Eftal Busraanne let go dan yaridan da ucuza almistim tertemiz gicvir peoblemi yoktu Yazliklari icin ya da anane babannede kullanmak icin alip sonra fazlaliktan satıyorlar
asellina20 Busraanne holmer kullanıyorum ben. Çok fazla gözü var beşiğin 4 yaşına kadar kullanılıyor bayağı iyi
asellina20 Busraanne kilo olarak bilmiyorum ama 4 yaşa kadar yatabiliyormuş çocuk eşim öyle aldı çünkü
Kaveda Busraanne holmer alma sakın biz aldık gıcır gıcır kumaş sesi saklandıkça sinirim bozuluyor cep kısmını takınca ses dahada fazla sınır bozucu bi hal alıyor. Cep kısmını falan hic kullanmadik. Sallanmasi iyi ama .
2_prensesin_annesi Busraanne Benim 2 tane kızım var birisi 2 yaşında diğeri 1 aylık ikisine sunny baby tiamo aldım çok memnunum tavsiye ederim