Ben 400 500 e tripper almistim Joker den çok memnunum. Biraz kucukken üst yatağının kullandım şimdi büyük altta uyuyor. Benim oğluma ben hiç beşik kullanmadım anne yani almıştım 4. Aydan sonra baybay demek zorunda kaldım. Çok hareketli ve uyarınca bodozlama kalkan bir çocuk. . Alt değiştirme unitesi yok maalesef.