Baloglum93 Gizay33 doktorum bana hergun bebeği yikicaksin bağışıklığı güçlenir demişti bende öyle yaptım her gün yıkıyorum benim evim çok soğuk ama UFO yakiyorum
Zeynep1208 Gizay33 benim oğlum yakında iki aylık olcak iki günde bir yıkıyorum hatta bazen her gün. Çok rahatlıyor. Ortamın ısısını ayarladığında korkma bence 😊