Kaanmom Ebemiz verebilirsin dedi o yüzden verdim bende. 3 gün banyo ettirme dedi bize. Gündüz uyudu oğlum şuanda çok huzursuz ağlıyor durup durup
Ltfy Ne 2.ay nede 4. Ay aşıları ateş yapmadı huysuzlukta olmadı çok şükür. Korkmayın ateş olsa bile vücudun savunma mekanizması doktorum 37buçuk hatta 38görmeden asla ateş düşürücü verme vücudun aşıyla savaşmasına izin ver dedi 🤷🏻