Tazeannecik9292 Bizde hiç ateş yapmadı canım huysuzlukta yapmamıştı Allah’a şükür. Ama sürekli ateşini kontrol etmiştim çıkar diye
Kaanmom Bugün olduk bizde calpol şurup verdim sağlık ocağından gelince. Saat başı ateşine bakıyorum yükselmedi. Yanlız gündüz çok uyudu bebeğim
Elfida-10 Kaanmom keşke vermeseydiniz doktorum bebeğiniz dışarıdan gelen şeylerle mücadele etmeyi öğrensin en fazla 38 i görürsen ver demişti
yagizveannesi Bizde bugun sabah olucaz sizlere banyo ile ilgili bişey söylediler mi 3 gün yapamaz gibi
yagizveannesi Tugce2020 bize demediler ben sağdan soldan duyduğum kadarıyla bugun yaptırdım bi daha yapamaz diye 😊
Byz_nslhn Gupseminam herkes çok korkutmuştu ikinci ay aşıları fena diye ama hiçbir şey olmadı. Boşuna stres yapmışız. İki gün boyunca mis gibi uyudu bebeğim😊