Yaptırmalı mıyım diyip tereddütte kalacagınıza ve ilerde allah korusun birsey olduğunda kendinizi suçlu hıssedecegınıze imkanınız el veriyorsa kesin yaptırın derim. Suriyeliler cok coğaldı ve bu virüs onlardan heçiyor. Eğer aşı olmazsa 10 gun ishal kusma iştahsızlık ateş olarak geri döner size ve hastahanede kalabilirsiniz. Benim eltim zamanında bana anlatmamıslardı yaptırmadım dedi bir hafta sonra cocugu bu virüse yakalandı kaç gun hastajanede kaldı keske yaptırsaydım dedi. Yani cocugunuz perişan olacagına ilerde simdiden önleminizi alın derim