Biz 3 ay 20 günlüğüz 1 buçuk aydır elllerimizi emiyoruz çünkü elllerimizi keşfetmeye başladık ve şimdilerde de damaklarımız kaşınıyor yani normal merak etme aç olan bebek durmaz. Benim eşimin annesi bana ilk zamanlar dikişlerimden dolayı çocuğumu emziremediğimde üvey anne yapmaz senin yaptığını demişliği var. Onlar bazen ne yazıkkki çok biliyorlar bende lohusa halimde zaten canım acıyo bebeğime bakamıyorum diye ağlıyorken üstüne bu lafı etmişti daha beter olmuştum. Ki kayınvalidemle kanka gibiyim normalde de😂 bebeğini düşün takma kimseyi sen. Onu en iyi anlayacak sensin 😇