kukuleta hmm eşiniz çok anlıyor heralde😜 peki ağlıyor mu? Bebekler açsa ağlarlar. Ve annesinden iyi kimse anlayamaz doyduğunu. eşinize sütünüz maşallah yettiğini, bebeğinizin doyduğunu, bunun normal bir davranış olduğunu bebeklerin emerek rahatladığını ve annesi olarak araştırdığınızı sizi güvenmesi gerektiğini güzelce anlatın bence