Mavili89 bende de 9 kat yüksek çıktı. Dr şok tabi. testleri söyledi. Hiçbirini yaptırmadım. 2 farklı perinatoloğa göründüm fiziken sorun bulmadılar. Tabi aklımıza bi kere düşürünce doğurana kadar şüpheyle yaşadık. Şükür bebeğim normal doğdu. Testlerin güvenirliği düşükmüş. Sıvı aldırmada da düşük riski var, bilginiz olsun. Allah gerek etmesin, akılda olmadık şeyler göstermesin🌷