Benim de ikili test riskli çıktı. Doktor direk şunu sordu bana. Aldıracak mısın? Evet dersen ambiyosentez yapalım. Yok aldırmam dersen hiç gerek yok. Yapmayalım. Riskli bi işlem. Sadece Var mı yok mu öğreneyim diye bu riski almaya değmez. Bi kaç ay sıkarsın dişini. Doğunca zaten nedir ne değildir öğrenirsin dedi. Öyle yaptık bizde. Down olarak doğmuş olsaydı bile hazırlıklıydık. O ihtimali de cebimize koyduk yani. Down doğmadı. Doğsaydı, başımız gözümüz üstündeydi. Evlat.. Her hali ile kabulümüzdü…