Cren Mom166262 ayy 🤦🏻♀️ Korktum bende yenidoğandan buna geçişimiz kolay olmuştu hatta bir kere yeni doğan emziğini vermiştim geçen ay emmedi ozaman gülmüştük ama şimdi değiştirmem gerek diye düşündüğüm için üzülüyorum
Deletedmom138 Cren çok şükür sorun olmadı kuzum zaten memede uyuyorsu uykuya dalınca zaten emzik emmiyordu gümdüzleri susturmak için iyi olıyırdu ama başka yollar bulduk 😂
Cren Deletedmom138 sevindim ozaman erkenden bırakmışsınız bizimki emmediği için uyku için gerekli emzik malesef
biryavuzkusu Cren bende ilk doğduğunda avent kullanıyordum. Numarası büyüyünce almadı. Evde nuk marka normal damaklı emzik vardı onu verdim aldım. Şimdi wee baby yada bebedor kullanıyoruz
Cren Deletedmom138 kesinlikle öyle birde uyku dışında kullanmıyor oğlum uyuyunca bile genelde atıyor ağzından inşallah bırakmaya kalktığımızdada zor olmaz.. Rabbim bebeğinizi sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin ❤️
Cennet1212 Cren ben hala 0-2 veriyorum prematüre emzigi 5. Ayına gircek normal 0-6 aylık olanlari almıyor midesi bulaniyor degistirmesek nolur zararlimi ki
Cren Cennet1212 dil gelişimini ve çene kaslarını etkiliyor diye okumuştum oyüzden ben değiştirmek istiyorum ama suan benimkide kabul etmiyor malesef
Cennet1212 Cren ya bizimki damaksiz emziklerden yogun bakimda hep öyle alosti simdide öyle napsam ki kac sefer denedim almadi acaba kaldirsammi zorlamı versem bilemedim hiç
Mtzzeynep Hilalalp benim kızım chiconun damak yapısını bozmayan yeni doğan kullanıyor. Değiştirilmem bende inşallah tekrar chiconun 6-18ni mi almam lazım yada başka marka alabilir miyim?
Cren Mtzzeynep yani ayı gelince değiştirmek gerekiyor ama marka açısındam bilemem hangisini tutarsa bebeğiniz onu verin ben philipsi bir süre daha deneyim almazsa başka marka deniyeceğim
Hilalalp Mtzzeynep yani ayı gelince o aya özgü alınmalı tabi bence markayı değişmeyin aynı markada bile farklı aya geçince geçiş zor oluyor.