Merhaba kızlar 7.5 aylık bir oğluşum var emzik kullanıyoruz philips event yeni doğan kullandık sonra 0.6 ay kullandık dünde 6.18 aldım artık değişmesi gerekiyor diye ama bebeğim yeni emziği emmiyor eski emziğini istiyor siZler değiştirdiniz mi emziklerinizi? Dil gelişimine engel olur değişmezse diye okumuştum biryerde ne yapmalıyım?