MerveC ben yanlış bilgi vermiyorum doktorumun söylediğini iletiyorum kızamık salgını var bu ara dediler 9.aya eklediler ama istemezsen 1 yaşında yapıyorlar zaten normali 1 yaşında olanı idi 1 yaşında koruması yüksekken 9 aylık bebeğe yapılınca %20-30larda doktorum şuanda başımızda daha büyük bir bela var korona 1 yaşında yaptır kızamığı çünkü 9.ayda olsada 1 yaşında yeniden yapmalılar demişti bence siz araştırın 👍🏼