arkadaşlar az önce bir yazi okudum instagramda dünya Sağlık örgütü açıklama yapmış asilari ertelemeyin diye. Kızamık çocuk felci menenjit bunlar coronadan daha tehlikeli diye. Yapmayın etmeyin tedbirini alin gidin yaptırın bir de bu hastalıklar hortlamasin. Eşleri laf edenler yaziyi onlara da okutun. Kalın sağlıcakla.