Haribo42 ben cok memnunum sifir sikinti yasadim muhendisinoglu da oneriyor icerik olarakta arastirdim hicbir sikinti yok kimyasal icerik bulunmuyor 😉 sen kullandigin urunleri bi gozden gecir bakalim cnm ya bazen her cocuk cildi farkli olabiliyor ama sende iyice arastir bide diyorum ya teyzeler vazelin demisti ama ne kadar dogrudur yarar bilemicem acil sifalar bebegine