SevdaPolat Arasannesi canım bide sen yeni doğum etmişsin gaz sancısı çok normal bence benim oğlum 16aylık doğumdan sonra bağırsaklar hasaslaşıyomuş gaz oluşumu hemen oluyomuş bende hala var yani
Arasannesi SevdaPolat hmm ozaman ondan olabılır yanı canım.baya dolasıyo gaz karın bolgemde zaten. Rahatsız edıyo hergun.tesekkurler bılgıler ıcın