SevdaPolat eşime soyledımde gobek dusmesı olamaz sende gobegın asagı dogru olurdu dedı annemde var dedı oyuzden.karnım cok agrıyo bu aralar boyle gaz agrısı gıbı ama afedersınız cıkmıyoda gaz falan.halsızlık desenız zaten var.gecelerı cok terlıyorum hıc terlemezdım oysakı ben.lohusalıktam dedıler 44 gunluk olduk lohusalıkta bıttı.bırde bayan dedı ya gobek delıgıne bastırınca hıssedılıyor dıye bastırdım hıc oyle bır tıtreme falan goremedım ben hıcbısey olmuyo acaba bende demı var