SeluNa bebek emdikçe süt artıyor, günde 3 kere kaka yapıyorsa doyuyor demektir, ilk 40 gün 20 saat bile memede kalabilir , aç olduğundan değil de sizin kokunuzu istiyor hemde emerek rahatlatıyor kendini, 2 saati geçirmeden emzirin bir memede 15 20 dk kalsın en az .. ilk 2- 3 aydan sonra daha düzene giriyor süt.. bir de rezene içmenizi önermem bazı sakıncaları var diye duydum, anne çaylarından da 3 kutu tükettim sonradan hem annenin kan değerleriyle oynadığını duyduğum için hem de uzun vadede süt azalttığı nedeniyle tüketmeyi bıraktım.. Facebook da emzirme akademisi diye sayfa var orayı takip ederseniz daha ayrıntılı Bilgi sahibi olabilirsiniz