@SeluNa gözün aydın canım kavuşmuşsun yavruna:) süt göğüsten gelmez beyinden gelir derler cok hoşuma gitti :) bana kalsa bende ilk haftadan mamaya başlardım ama eşim sağolsun izin vermedi doktor doktor sorduk afrikadaki anneler bile emziriyo bebeğini .. ilk başta sütümüze inanıyoruz😍 bu biir
ve ikinci olarak su.. bool boll şişesiye kadar su içmelisin hem ödemin gider varsa hemde sür yapar ama inanıcaksın . Bunlardan sonra üçğncü olarak geçen burda bi arkadaş yazmış kızlar inanamadım 10 cc cıkan sütüm 90 cc cıktı diye. YULAFLI GEVREK yemiş bende deniyim dedim benim de 3 sağımda anca 90 cc oluyodu
inanırmısın iki sabah yememde bir farketti ki 100 cc cıktı göğsüm resmen ağırlaştı
https://www.trendyol.com/nestle/nesfit-sade-kahvaltilik-gevrek-700-g-p-7157045
mutlaka denemelisin. Laktozsuz süt ile iç ki karbonhidrat içermediğinden diğer sütler gibi gaz yapmasın dipnot;) Ve son olarak gelen sütünğn hepsini bebeğine vermelisinki vucudun he demek bu kadar gerekiyo ona göre üreteyim der
bebeğini kucağından mahrum bırakma sütüne inan. Kolaylıklar diliyorum
yulaflı gevrek unutma bana dua ediceksin:)))