Hemanjiomluminik Deletedmom268 ben 2 aylık aşısını yaptıracağım acaba ateş çıkarsa onu versem olur mu
Deletedmom268 Hemanjiomluminik olur ama bence calpol verin fitil biraz koyması zor bebek için de zor olabilir hemsırenızede danışın tabı. Hem artık aşılar ateş yapmıyor inşallah yapmaz korkmayın takıp edersiniz zaten
ltfe_40 Hemanjiomluminik aşıyA gitmeden önce yarım çay kaşığı karpol ver insalalh ne ateşi ne agrısı hiç bişeyi olmuyor
Mduygum EsraGulden kullan hava bi sicak bi soguk oldu belki terleyip sogumus sancilanmistir sadece ates dusurucu degil ayni zamanda agri kesicidir o fitil rahatlatir yumusacik uyur
BuseveMinigi EsraGulden merhaba. Doktorum sadece paranox olan fitilin epilepsi hastalarına verildiğini söyledi. Beyni yatıştırıcı özelliği varmış. Paranox S olan ilacın bebeklere uygun olduğunu söyledi lakin ateşi varsa ve çok çok çok huzursuz ise ver dedi.
pelo EsraGulden enfeksiyonundan dolayı ateşlenince kullandım sadece 2 gün onun dışında huysuz ağlıo uyumuo die vermedim ilaç sonuçta bilemiorum ne kadar doğru olur 🙄
Hemanjiomluminik AreninAnnesi7301 ebe dedi. Fitil ver ateşi çıkarsa dedi. Ben de bilemedim ne yapsam diye.
AreninAnnesi7301 Hemanjiomluminik Bana söylenen su ateşi 37 yi geçerse bir çay kaşığı calpol fitil ise 39u geçerse verilebilirms ve cok da ağladı rahatsız da oldu atesi yokken hiçbir zaman fitil vermedim aklıma bile gelmedi yani dolven olmasın dediğiniz çünkü dolven 1 yaş sonrası
limonlukarpuzzz Hemanjiomluminik ebelerin ve sağlik ocaginin hemsirelerjnin soylediği direk fitil ama fitil iyi bisey degil 39 u gecerse ve dusmeyen inatci bir ates varsa fitil ver dedi doktorum onun disinca calpol iş goruyor huysuzlugada iyi geliyor.
limonlukarpuzzz EsraGulden canim fitil yerine calpol kullanabilirsin. Fitil çok iyi bişey değil ateşi oldugunda kullanilmasi lazim.
Feridepoyraz0107 EsraGulden hemen fitil vermemeni öneririm ağrı kesici şurup dene en son tercihin fitil olsun canım