EsraGulden Merhaba 5 aylık bebeğim var çok huysuz sürekli ağlıyor bi sikintiisi var belli, hastaneye de gidemiyorum doktorumuz paranox fitil verin rahatlatır dedi.kullanan varmı
Melekler Evet canım verebilirsin sende bizde geçen hafta öyleydik diş ateşi huysuzluk5 aylığız ama doktor çeyrek ver dedi küçük olduğu için sende öyle yap hepsini verme
Dilekb Deletedmom268 kaç aya kadar fitil kullanılabilir.. Biz 8aylikiz.. kullanabilir miyiz acaba.. bizimki de dün çok huysuzdu..
Hemanjiomluminik Deletedmom268 ben 2 aylık aşısını yaptıracağım acaba ateş çıkarsa onu versem olur mu
Nehirimmm EsraGulden ben kızıma kullanıyorum canım.ama yarısını kullanıyorum verdiğim zaman rahat uyuyor
Deletedmom268 Dilekb canım büyük çoçuklar da bile kullanıyor yan etkilerine bak orda rahatsızlığı olan durum yoksa kullanabilirsiniz
Orkidemm EsraGulden paranox fitili doktorum katiyyen verme dedi. S olani var. Onu veririm ben genelde
AreninAnnesi7301 EsraGulden Fitil ateşi 39 u geçerse demişti hemşire hiçbir zaman verme gereği duymadım calpol düşürüyordu
Zeynepikram EsraGulden canım bn iki kızıma da kullandım hiç bir sıkıntı olmadı vücudunda ne ağrı varsa kesiyor ve bebek raha çr bir uyku çekiyor tabi bi eczacı falan varsa sorun içiniz rahat edecekse. İki çeşiti var paranox ve paranox S diye S olan ateş düşürücü diğeri ağrı kesici doktorumuz öyle demişti
Yegino EsraGulden bizde idrar yolu enfeksiyonu varken kullanmıştık ama araştırdığım kadarıyla çokta önerilmiyor huzursuzluğu için vermeyin bence. Araştırdıktan sonra onun yerine calpol kullanmıştım ben
Ozlemjan EsraGulden evet bizde veriyoruz özelimle diş ağrısı çektiğinde hem uyku yapıyor aynı zamanda güzelce uyumuş olur ağrısı da azalır kiloya göre yarım verebilirsiniz.