Biricikhikayem evde yapmanızı kesinlikle tavsiye ederim, ben virüs olayı bile yokken evde yaptım çünkü çok kolay. Rotarix marka aldım, reçetesiz satılıyor, 3. ve 5. ayda yapılıyor. Fiyatı 280 miydi neydi geçen sene olduğu için tam hatırlamıyorum, ama arttı fiyat tabi, ben yapalı 1 sene oluyor