Mrvvv Arkadaşlar bu rota asisindan sonra bi etkisi falan oluyor mu ağrı ateş bilmem gaz gibi bir sıkıntı yapıyor mu bebeklere
Deletedmom336 Biricikhikayem bizim doktorumuz evde yapilmasini onermedi.goturdum.314 tl 2 dozluk olani tek doz fiyati
FerideDeniz Biricikhikayem rotarix almıştık biz. Eczaneden alıp evde youtubedan videosunu izleyerek kendimiz yaptık oğluma. Çok kolay zaten oral bir aşı olduğu için. 😊
Lavinya_91 Biricikhikayem cok kolay oldu hic korktugum gibi olmadi. Eczaneden buz torbasiyla birlikte geldi, buzdolabina koydum. Emzirdikten 30-40 dk sonra agiz yoluyla verdik. Hic mizmizlanmadan yaladi yuttu hatta bittigi icin agladi bile 😂
Betulyavuz Biricikhikayem benim bebeğim 3.ayını 10 gün oldu dolduralı bende yaptırmak istiyordum aşıyı sırf saglıkocagına gitmemek işin vaZgectim ama hala kararsızım yaptırsam mı diye . aşının koruma süresi tam olarak nedir bilginiz var mı
Biricikhikayem Betulyavuz hiç bilmiyorum. Eczacı buzla falan veriyormuş galiba. Ama hastalığa yakalananı çok gördüm. O yüzden yaptırmak istiyorum. Bebeğim anne sütü de almıyor bağışıklığı düşük o yüzden yaptıracağım ben
Elifmoms Biricikhikayem biz rotarix aldık 315 TL verdik evde yapılabilir bişey ben 2. Evde yapmayı düşünüyorum. Zaten hazır agzına damlatıyosun yavaş yavaş. Ama öncesinde besleyin ve kusma ası için önlem alın aşıdan 1 saat sonrasına kadar kusmaması gerek dedi hemşire. O yüzden atarım saat hiç bişey yedirmedim aşıdan sonra
Kismettt Biricikhikayem Dün yaptık bizde kızıma, doktorunu arayıp sordum yapabilirsiniz evde hiç gitmeyin hastaneye dedi, emzirdikten bi 45 dk sonra falan verdik severek içti ☺️ 2 doz olan sanırım 310 lira almış eşim.
Kismettt Biricikhikayem Yok kusmadı şükür ki, eczaneden buz koymuşlardı yanına. Eşim geldiğinde uyuyordu kızım, uyanana kadar dolapta sakladık, eczacı öyle söylemiş.
Mirzafeyza2020 Biricikhikayem bende 1 saat önce yaptım canım evde çok kolaydı korkmuştum ama şimdilik bi sorun yok bakalım yanlız ikinci dozu 4 hafta sonra dedi eczacı ama 5.ayDa diye biliyordum kafam karıştı