S-seda doğdugunda beri kullanıyoruz meme + mama şeklinde günde 3 defa içiriyorum mamayı ilk 2 ay kabızlık ve gaz yaptı ama değiştirmedim aptamil alalım dedim Bi ara ama sma içiyor şimdi Baska mama alsak içmez sevmez diye düşündük şuan iyi gidiyoruz 4 aylık olmasına 5 gün var. Kilosu da şimdiye kadar hep ayda 1 kilo aldı 2700 doğdu geçen hafta 6200 Dü. Tabi yavas yavas da gaz sıkıntımız kalmadı. İlk kullandığım zamanlar çok gaz yapıyordu şuan bagırsakları alıştı heralde mamaya sma dan genelde herkes gaz ve kabız yapmasından şikayetçi araştırmıştım bebelac gold herkes öneriyor eğer ilk defa başlayacaksanız SMa almadıysanız bebelac gold almanızı öneririm