S-seda ben kullandım ilk doğduğunda oğlum, anne sütüne en yakın mama olduğu için almıştık. Oğlum şu an 4,5 aylık bizde sizinle aynı sorunu yaşıyoruz mama ile takviye edeyim diye yine aldım ama içmiyor mamayı, biberonla denedim, şırıngayla, kaşıkla denedim içmiyor, içmiyor, içmiyor 😔 sık sık emzirmeye çalışıyorum. Eskiden 3 günde 100 gr alırdı, şimdi 1 haftada 100gr almış 😔