neyzen15 ilaysmom o zaman dönenceyle hiç mutlu olmaz çabuk sıkılıyorlar farklı şeyler keşfetmek istiyorlar ınlarda haklı ben artık mutfaktaki silikon kepçekeri falan veriyorum ısırıyor oynuyor napalım🤷🏻♀️
neyzen15 ilaysmom normal ama onları da anlamak lazım her şey farklı tanımıyorlar tanımak istiyor minnoşlar benim de kollarım kopuyor bazen ama geçecek bu zamanlar yürümeye başlayınca da kucağa gelmiyorlar bırak diye ağlıyırlar 😊
Deletedmom349 ilaysmom chicco nun projektörünü aldım fisher prace nin dönencesini benim Kızım ikisinide sevmedi nasıl sevmedi iki gün dikkatini çekti sonraki günler oyalamadı bile bebeğimi bana göre gereksiz ama siz bilirsiniz 🤷♀️
ilaysmom Deletedmom349 bir umut ilgisini çeker mi dye de okdr para verilmez sanırım değil mi 300 den aşağı doğru düzgünbirley yok
ilaysmom neyzen15 hiçbir işimi yapamıyorum ne gündüz uykumuz var ne durmamız ertesi günün yemeğini geceden yapmazsam aç kalıyorum nerdeyse birşey yieyemiylrum bebek dediğin uyur yatar hep kucağımda bizimkisi çok zor işim
Deletedmom349 ilaysmom aynen öyle canım bi dünya para verip denaldıgım oyunculuklar yerine kepçe leğen su şişesi ne bileyim poşet hep bu tarz şeylerle oynuyor 🤷♀️
Deletedmom349 ilaysmom illa almalıyım derseniz dekoratif de hoş duruyor tutumlu anne diye bi uygulama var oradan alabilirsiniz ikinci el oyuncaklar satılıyor benim 400 e aldığım 50 tl ye satıyorlar mesela