Tutku0633 Be zamana kadar devam edecek acaba. Saçlarımı sürekli topuz yapıyorum çok fazla dökülüyor 4ay oldu doğum yapalı
Minnooss Dilek-omer benim dökülmem devam ettiği için sayfaya mesaj atmıştım sadece 1 kez 1 tl büyüklüğünde şampuan ile yıkanması gerekiyormuş şampuanın temizleyici etkisi olduğu için böyle yeterliymiş benim saçım mat oldu bu şampuanda
Minnooss Dilek-omer benim dökülmem devam ettiği için sayfaya mesaj atmıştım sadece 1 kez 1 tl büyüklüğünde şampuan ile yıkanması gerekiyormuş şampuanın temizleyici etkisi olduğu için böyle yeterliymiş benim saçım mat oldu bu şampuanda
Kalben17- 1TekAlya aaa benim de minik minik çıkmaya başladı ama hala çok dökülüyor 7 aylık bebeğim insallah benimde biter dökülmesi