Huzurum12 Neserva 🤷♀️herkesin büyük sorunu bende dahil bir care yok galiba 8 ay oldu dogum yapali hala.dökülüyor
mrskara Neserva ben de aynı durumdan muzdaribim. Supradyn All Day efervesan kullanıyorum. Doktorumun tavsiyesi. Bkalım işe yarayacak mı😕
Simgealya Neserva bende de vardı şuan helalles diye bir marka var 3 ki serini aldım iyi geldi ama bırakınca ne olur bilmiyorum , doğumdan sonra olan birşeymiş
Gonca52 Bende de var o sorun 5,5 aylık benimde bebeğimm zaten seyrekti saçlarım şimdi daha da azalıyor şampuan aldım biraz farketti
Zeynebimm66 Bende aynı dertten muzdaribim burda bi post görmüştüm bi anne eczaneden bi hap getirirmiş iyi geldiğini söylemişti yanlış hatırlamıyorsam keşke bu postu görse de yazsa
Minnooss 8 ay 21 günlük bu ay daha fazla artışa geçti halales kullanıyprım ilk başlarda etki gördğm şuan o etki de gitti iki kat fazla dökülüyor heryer saç aklına gelebilecek heryer ama mutfakta dahil ve saçlarım hep topuz banyodan banyoya tarıyorum dökülmesin diye
Dilek-omer Minnooss bende yeni aldım halales marka şampuanı ama saçımı yıkadığım zaman uçlar kuruyor dipler sanki yıllardır yıkanmıyor gibi dokunduğumda yağlı gibi ve saçıma baktığımda yapışmış gibi değişik bi hale geldi . Üstelik kepeklenme oldu ve daha da fazlalaştı dökülmesi . Sizde böyle bi sorun yaşadınız mı ?
Gamzeren13 Minnooss bende aldım ama hiç memnun kalmadım saçlarımı matlaştırdı yapış yapış bir hale getirdi bıraktım bende normal kullandığım şampuanın içine e vitamini kapsülü attım bakalım etki gösterecek mi bekliyorum
1TekAlya Kızlar emin olun geçicek bende kel kalıcam diye korkuyordum ama şükür geçti 7 aylığız biz şuan hatta dikulenlerin yerine minik minik çıkmaya başladı bile anlının kenarlarindan😊💕
Kalben17- 1TekAlya aaa benim de minik minik çıkmaya başladı ama hala çok dökülüyor 7 aylık bebeğim insallah benimde biter dökülmesi
smnr55 Bizde 9 aylığız benimde 6. aydan sonra çıktı saçlarım küçük küçük su an bayağı büyüdüler sabredin inşallah sizinde çıkar 🥰 sebamed şampuan biraz kullandım ama ondan mı bilemiyorum sonra çıkmaya başladı
Gamzeren13 Dilek-omer bende aynı sorunu bende yaşadım ve bıraktım kullanmayı yazık oldu parama duruyor şimdi 3lü set almıştım 😏
Minnooss Dilek-omer benim dökülmem devam ettiği için sayfaya mesaj atmıştım sadece 1 kez 1 tl büyüklüğünde şampuan ile yıkanması gerekiyormuş şampuanın temizleyici etkisi olduğu için böyle yeterliymiş benim saçım mat oldu bu şampuanda
Minnooss Dilek-omer benim dökülmem devam ettiği için sayfaya mesaj atmıştım sadece 1 kez 1 tl büyüklüğünde şampuan ile yıkanması gerekiyormuş şampuanın temizleyici etkisi olduğu için böyle yeterliymiş benim saçım mat oldu bu şampuanda
yasemnugr06 Bende sizdenim kel kalacağım sanırım bebek anneye güldükçe saç dökülür der kayınvalidem benim ki yüzüne baksan gülüyor her daim ağzı kapanmıyor gitti saçlarım 😂 👩🏻🦲
Azraduru Ayni şikayetten doktora ciktim bu ayin 27sinde doğum yapalı 1 sene olucak doktor ndogum emzirme , sinir stres, boya, mevsim değişiklikleri hepsi etki edebilir dedi testler istedi demirim düşük cikti hap verdi gecmezse kozmetige baslariz dedi🤷♀️