Arkadaslar merhaba.42 gunluk kizimin kaslarinda konak olustu.Bununla birlikte yanaklarinda kirmizi tanecikler olustu doktor basta isilik dedi fakat sonra bu tanecikler sertlesmeye putur putur olmaya basladi.2 yanagi da ayni sekilde tabakalasmaya basladi.Doktorum konak dedi.Eger onlem alinmazsa boyunlarina bile inebilir dedi.Zeytinyagi surup ovalamami soyledi.Bu yontem kaslarda etkili oldu ama yanaklarda degil.Onerisi olan var mi yanaklari icin ?Ne yapilabilir fikri olan yazarsa cok sevinirim.