Yamacbartu rabbim tez zamanda kucagina almatı nasip etsin cok zor biliyorum 20 gun kuvezde kaldı oglum 36 haftalık dogum yaptim günü dolana kadar vermediler 20 gun oldu aldim bu arada 2.700 doğdu şişkinlik fln 2500 dediler hastanede biberonla değil damar yolundan vermişlerdi benim oğluma günde 7 8 torba götürüyordum ama fzla götürmüşüm bnde çıkarken 1 torba sütüm vardi hepsini bıraktım sutu olmayan anneler icin cok zor bi durum