34+5 de gebelik tansiyonundan ötürü doğum yaptım bende. 2150 doğdu 10gün küvezde kaldı çıktığımız da 2000ydi. Bu süreçte hep anne sütü aldı ama kilo alışı yoktu hiç. Emzirmeye başladım hemencecik topladı kendini o ay sonu 1 kilo aldı. Eve geldiğimizde hala o şişliği vardı. Üzülme yani ❤️