Ebruea benim içim yandı da 4 5 saat yasaklıydı. Serbestlik geldikten sonra doktor da bana kahve iç basın ağrır dedi onu da içmedim, yine bi yerim ağrımadı.
Su çok içmedim çünkü gaz ve tuvalet problemi yasamim diye kayısı kompostosu yapmıştı annem, serin serin 3 4 sürahi mi ne ondan içtim..