17 gün önce genel anestezi ile doğum yaptım bende ılk hafta çok zordu çok ayrım sancım vardı resmen ayağa kalktığımda nefesım kasılıyordu konusamıyordum ama 1 hafta sonra hıc bırseyım kalmadı çok şükür suan çok çok ıyıyım sadece arada sızım oluyor o kadar bende o dansçılardan korktuğun ıcın genel anestezı oldum allah sağlık sıhhat versın ınsaallah kısa zamanda geçer agrılarınız