morsevenfilolog aynı süreçten oğlum da geçti. Anne sütü, meyve ve yoğurt ile günlerini geçirdiğini biliyorum. Üstüne gitmesin. Yavrucak zorlanıyordur, ondan yiyemiyordur. Ev yapımı meyve suları, besleyici çorbalar ve yumuşak meyveler hayat kurtarıyor böyle zamanlarda. Bir de Demir eksikliğinden kaynaklı iştahsızlık da olabilir. Eğer dişleri çıktığı halde devam ederse sağlık ocağında bir kanına baktırsın arkadaşınız. Bebekler hep iştahlı olsun. 😊