Güzel anneler merhabalar. 🌸 Size bir şey danışmak istiyorum. Bir arkadaşımın 2 yaşına girmek üzere olan bir kızı var. Bu uygulamayı kullanmadığı için onun yerine yazıyorum. Etiketten de anlayacağınız üzere beslenmesinde sorum yaşıyor. Asla yemek yemiyor. Arkadaşım zorla bir şeyler yedirmeye çalışıyor sürekli. Artık çocuk için yemek yeme zamanları korkulu rüya haline geldi. Arkadaşım artık bunu kafasına çok takıyor ve günlük yaşamını etkilemeye başladı. Hemen her şeyi denedik. Zorla yedirmekten vazgeçip istediği zaman yer dedik o da olmadı. Örneğin; geçen sabah 10’da kahvaltı yaptı, öğlen 2 kaşık yoğurt yedi ertesi sabaha kadar bir şey yemedi. Yani aç bırakalım istediği zaman yesin de olmadı. Yemek istemiyor çünkü. Biraz uzun oldu farkındayım kusura bakmayın. Ama fikirlerinize ihtiyacımız var. Sizler neler yapıyorsunuz? Nasıl yollar izliyorsunuz? Şimdiden teşekkür ediyorum. İyi günler. 🌸 🌞