Teachermom Sglmali Bizde Newvit kullaniyoruz koruyucu seker vs olmadigindan tadi cok kotu icirene kadar bin takla atiyorum.
isill Aysima_elif verdnz mi sideferi bn calkaldm dolba kydm bya sguk cubugna cktm isnsn ole vercm ac vermk lzm ama emzrdm 45 dk 1 saat snra verrm o srda dsarda bklr isnr
FHKK Aysima_elif bestiron kullanıyorum portakal aromalı merak edip tadına baktım çokta kötü değil. Ayrıca doğal içeriğe sahip
Begum64 Ocean mikrofer yeni bir teknolojiyle üretilmiş. Gaz, kabızlık, bulantı, kusma gibi yan etkiler olmuyormuş. Bir araştırın isterseniz.
isill Aysima_elif vallaha ben beklettim hala cok soguk geldi bana mamasina kattim napaim bu zamanda hasta olrsa Allah korusun doktora da goturemiyoruz benim d vitamini de dolapta durmasi lazim onu da mamaya katyrm aslinda demir olan sut urunu ile verilmesi emilimini azaltio ama cok sguk oluo direk vermek ya
Aysima_elif isill d vitaminini dolaba koymadım ben siz hangisini kullanıyorsunuz koyulması gerekiyor mu bilmiyordum
isill Aysima_elif multitabs kullanyrm o da koyulmasi gerekio dolaba ama o mamaya katilablio su benm de aklima geldi ama bugun de 1 saat onceden siseyi disarya ckrdm elmle falan da arada siseyi tuttm isinsn diye 1 saat snra fln siseden kasiga doktm oyle verdm sz de direk vermein braz disarda dursn oyle verrsnz sideferi
ozge3747 isill Evet içindeki tozu açıp sıvıya karıştırdıktan sonra çalkalıyorım iyice ve hep dolapta tutuyorum. Günde 1 ml veriyorum 6 aylık, 7 kilo 690 gr kızım
HungryWolf Aysima_elif butun hepsi ise yaramiyor simdiden soylyeyim birsuru para harcadik duzelmedi kan degeri daha dogrusu ferritin dusuktu bizim. Doktor anca ferrum veya ferro sanol dusuklugu tedavi edebilir dedi ve Ferrum hausmann kullandik bir sise simdi bitti bir sise daha aldik ama kontrole goturemiyorum durumlardan dolayi. Ferrumu sabah acken kullaninca arkasina su iciriyorum dislerinde curume leke olmasin diye aksam yatmadanda fircaliyorum.
Esramakas HungryWolf merabaalr kan değerleri düzelmiş mı acaba ferrum dan sonra hangi kan damalsini kullandınız kaç aylık
Yenidenanne Bestiron kullanıyoruz 2. Şişeye geçtik pek sevmiyor tadını ama hiç biri gusel değil zaten demir sonuçta en temiz bestiron diye aldım bende
Hande59 Yenidenanne portakal aromalı C vitamini destekli tadı ekşi geliyor benim de oğlumun yüzü şekilden şekile giriyor😀😀
Mucizemsinsenn Aysima_elif bestiron bize hiç bir etki yapmadi malesef kaç ay boyunca boşa kullanmış oldum ve bebeğim 1 ay omce hastalandı doktor kanı çok düşük bağışıklığı düşmüş dedi sidefer ferrum verdi kuvvetli diye onu kullanıyorum mecbur