Aysima_elif Kan değerimiz düşük çıktı kalım 3 ay 11 günlük ferrum verdiler ama içeriği temiz değil diye kullanmak istemedim doktorumuz sidefer dedi ama bestiron un içeriği daha temiz diyorlar kararsız kaldım sidefer gaz yapıyor muş galiba 1
Serracik Aysima_elif canım bende sidefer kullanıyorum ama sideferde şeker varmış mühendisinoglu bestiron u önermiş içeriği tamamen tertemiz diye keşke bende onu alsaydim diye pişman oldum sende araştır öyle al
AZY Bravewomen Bebeğiniz ne kadarlık bu süreçte hastaneye gidemeyince bende ocean aldım d vit te oceanda bizim dra sorma imkanımız olmadı malesef
tugbaesgin Defneayse merhaba bestiron aldim bende ama icinde siyah beyaz nokta gbi biseyler var sizinkinde de var mi
Aysima_elif Arkadaşlar sidefer i ac karnına mi vermemiz lazım ferrum u ac karnına vereceksin ve verdikten sonra da 1 saat emzirmeyeceksin demişti bunda nasıl yapmam lazım
isill Aysima_elif ben de sidefer aldm hatta baslicm bugn yani beslemeden yarm saat once verin diolar toz halindeyken sivi brseyle karistiriosn o zaman bzdolabnda durmasi gerekioms ben de ona taklyrm buzdolabnda durcksa nasil vericz bogazlarina dokunr dye
Aysima_elif Serracik araştırdım ama doktorumuz ısrarla sidefer dedi bestiron un içeriği daha temizmis denis sidefer deyince onu aldım artik
Hllozz Aysima_elif ah benim gibi telaş yapan bir anne daha, vereceğim ama 4-10 yaşı görünce şokmoldum. Kullandınız mı?
Mina23 Aysima_elif ben hiç bi kan damlası kullanmıyorum 9 aylık kızım onun yerine pekmez ve kayısı kullanıyorum tahlillerde sebiye normal çıktı gerek duymadık ama bestiron tercih ederdim
Aysima_elif Mina23 bizim kan değerimiz düşük çıktı doktorumuz başlayın dedi 3.t aylık olunca başka birşey dr kullanamıyorum