BuseCan Alparslanim dalin pişik kremini düzenli kullan canım birde pudra her altını açtığında pudra kullanabilirsin bizde d son bir haftadır öyleydi her altını açtığım da pudraladım şimdi geçti çok şükür 🙏🏻
Deryamete Alparslanim bezini degistirmeni tavsiye ederim ıslak mendil kullanma kaka için peçete ıslat sil ve mutlaka kurula zeytinyağı vazelin yada Bepanthol krem kullan ve sık sık bezini degistir bezin kirlenmesini bekleme üzüldüm umarım çabuk geçer😊
55eren55 Alparslanim canım bence bez değişikliği yapmalısın benim bebeğimde 20 günlükken bez değişikliği yapmıştım bebeğime iyi gelmedi sonra başka bi bez kullanmaya başladım anında geçti pişik eser kalmadı bezden beze de farkediyor
55eren55 Alparslanim bilemiyorum canım ben molfiksten BİM’in bezine geçtim iki haftayı süren pişikle uğraştım sleepy sensitive aldım iki günde iyileşti
BuseCan Alparslanim hemen geçmiyor bir süre sonra geçiyor birde duş aldır canım iyice yıka beklerken de pudra sür ben öyle yapa yapa geçirdim
Umayhuris Alparslanim sarı kantoran yağı kesinlikle denemelisin benim de kızımın poposu pisti 3 gün pişik kremi sürdüm fayda etmedi o yağı bi kere sürdüm hemen iyileşti
melcay Alparslanim süper ya çok sevindim 😍 mutlaka çantandan eksik etme cnm. ALLAH bidaha yaşatmasın pişik acısını bebeğine ve diğer bebeklere… 🥰 çok geçmiş olsun. Sağlıklı günler dilerim.
melcay Alparslanim amin senden ve cümlemizden de canım 🥰 inş tekrarlamaz bu acıyı bir daha yaşamaz yavrucak. ALLAH a emanet olun 👋🥰