Mehtapsercee Alparslanim dediğimi yap kesinlikle canım bak birebir yaptıklarımı söyleyim sık sık altını açtım havalandırdım bırak işesin kakasını yapsın ortalık batsın kesinlikle geçene kadar ıslak mendil kullanmadım pamuğu ılık suya batırdım sildim kurumasını bekledim bol bol zeytinyağ sürdüm hatta kaşıkla döktüm hep 3 güne bişey kalmadı
Alparslanim Mehtapsercee altını ılık suyla yıkıyorum açık kaliyo kuruduktan sonra yağ döküyorum kaşıkla ama ne geçmeyen pişikmis ya durmuyo yavrum
Alparslanim Hosgeldiannelik ben ılık suyla yıkıyorum elimi sürmüyorum sürekli altını degistiriyorum 5.10 dakika açık kaliyo
Kusannesi Alparslanim canım bizimde öyleydi coo cok uzun surdu bizim travazol ve hametan geçirdi ikisini bir karıştırıp her bez almama sürdüm ve gün içinde hep poposunu açık bıraktım surekki ılık suyla yıkadım
Kusannesi Şimdi burda zeytinyagu dediler diye pişiğe zeytinyagı surmeyin direkt. Orası hassas bir bölge şuan. Ve zeytinyagı yogun asitli bir bileşen. Vücut ısısıyla daha fazla yakacak yavrunuzu. İlla sürmek istiyorsanız yarısından çoğu su olarak inceltin
Yegino Kusannesi zeytinyağı ısıtılıp soğuyunca asidik özelliği geçiyor diye okumuştum ben kullanmadım gerçi
melcay Alparslanim bebeğin iyi olsun o işin şakası. Güzel haberlerini bekliyorum. İnş iyi gelecektir cnm. Mutlaka al dene pişman olmazsın. Diğer önerilerde iyi geliyordur ama tesir süreleri 2 ya da 3 gün die yazmışlar hep. Sudocrem hemen iyi gelecek ALLAH ın izniyle 👍
Kusannesi Alparslanim bizimkide öyleydi pişiği bırak yanık gibiydi kıpkırmızıydı derisi. Travazol ve hametan geçirdi sadece dediğim gibi. 2. Gün hafifletti rengini sonra geçirdi
Asliiiiii Alparslanim doktorumuz bize trosyd ve desitin (mor) verdi ve geçti. Çok kötüydü mantara geçmişti artık. 2 sini dönüşümlü kullandım. Trosyd günde 3 kere geri kalan seferlerde desitin.
Minik_kuzucuk_ Alparslanim bebeğim 1 ay 4 günlük 15 günlükken bi başladı ne yaptıysak geçmedi sdockrem travazol hametan Arko clasik pudra kantaron yağı paneten daha var ismini hatırlamıyorum hiç biri işe yaramadı burada bi arkadaş pudra ve Gül suyunu karıştırıp krem kıvamına getirin onu sürün demiş başka bir postta onu denedik çok şükür onun baya faydası oldu hemen açık yerleri kapattı yaptığı çişi ve kakası o açık yerlere değmeden iyileştirdi bi deneyin isterseniz