Melek_annesi_06
Oncelikle soyle dıyeyim dowm sendromunun yuzde 5 lik kısmı dı george sendromu olur doktor dowm sendromundan daha ıyı bebegınızın buyudukce sorunlarını tanıyacaksınız kalsiyum tsh t4 t hormonlarını bır endokrin bölümüne gıdıp ayrıntılı ogrenın sonra immolojosı bölümüne gidin ve orda da tahlilleri i yapın bazen fazla bir sıkıntı cıkmıyor bazen de cölyak kalsiyum eksikliği ve Baska hastalıklar cıkabilir ve vakit kaybetmeden o genetik raporunu alıp saglık kuruluna basvuru yapıp özel kosul gereksınımı vardır raporunu alın cunku erken yurumesı sı ıcın ozel egıtıö merkezinde fizik tedavi gormesi gerekebilir bizde masallah kalsuyum ıyı oldugu ıcın ve cin gibi oldugu İcin gerek olmadı içinizi ferah tutun zamanla alısacaksınız onlar bizim Melekler ımız ve cennetimiz bizde kalp sorunu var sadece bide bazı hormonlar bozuk zamanla duzelecek dediler birde cölyak var yinede sukur etmek lazım yatalak ta olabilirdi isyan etmeyin demek Allah sizi o kadar seviyor ki cennetle müşdelemiş ona iyi bakın hersey cok guzel olur