Svltzcn sezen ketenci oy un bir videosu var youtube da onu izlemenizi tavsiye ederim ben, biraz ağlıyorlar bu süreçte ama sonunda alışılıyor. pışpış patpat ile 3 gün kademeli olarak ilerledik biz. sonraki süreçlerde çook sıkıntılıysa yine pışpış yapıp uyuttuğum oldu ama artık buna ihtiyaö duymuyoruz. uyku arkadaşı bulun bi tane bebeğinize bu süreçte başta kabul etmeyebilir ama ona anlatın onunla uyumasınj söyleyin eline tutturun zamanla onu da kabul ediyor ve bir de mesela uyku öncesi hazırlıklarınız olsun rutin oluşturun kendinize yüz yıkamak, kıyafet değişmek olabilir, dişi varsa diş fırçalamak olabilir, yelek çıkarma olabilir bu süreci anlamlı kılıyor. perde kapatma olabilir. bebeğinizin uykusu gelmeden yaparsanız çook uzar o uykuya dalma kısmı, doğru zamanı bekleyin uyuturken birkaç hafta sonra zaten direk anlıyorsunuz saatinin geldiğini. videoyu izleyin mutlaka ama başka yöntemlere de bakın sizin bebeğiniz hangisini kabul ederse ona göre ilerlersiniz