aybukemom Goktugkaganinannesi hmm bunun genetik olduğuunu sanmıyorum ama tehlikeli bir sarılık var bildiğim kadarıyla hamileyken iğne vuruluyormuş onlar ama detayını hiç bilmiyorum
aybukemom Goktugkaganinannesi anladım yenidoğan sarılığı genetik değil canım 😊genetik olan farklı o kötü allah muhafaza
Simgealya Gozdetanem benim bebeğim doğduğunda 3400 çıkarken hastaneden 3200 Ayında 4.100 ayında 5.000 kg dı her ay 1 kg nun üstünde aldı