Gozdetanem canım benim kızım ilk ay 600 Gr aldı ki biliyorsundur sınır zaten 600 gr doktor sınırda ama 2. Ayda bakalım bu arada biberonla da anne sütü ver dedi ben meme reddi olur diye şırınga ile verdim sonra bıraktım vermeyi . Ama her fırsatta sürekli emzirdim sürekli memede hala öle yani..kızımda süt ve süt ürünleri alerjisi var reflü var sürekli hala kusuyo 3 ay 11 günlük. Kilo alımı düzeldi seninki gayet normal bizimkine göre bence doktorunu değiştir hemen mama diyen doktorları sevmiyorum ben sağlık sorunu olur ya da başka bir durum tabi ki verilir ama seninki şuan gereksiz cnm 🙏🏻🥰