Aliim Doruk12 Evet aynı benimkide güneş doğmaya yakın uyanıyor sanki üzerinde birşey var aynı saat hep😅
elizinannesi-19 Aliim âmin 😒 benimki 4 aylık küçük daha. Uyku düzeni çok güzeldi en azından geceleri uyuyodum. Hasta oldu bütün düzeni bozuldu 😒🤦♀️🤦♀️ daha toparlayamadım 😒
Doruk12 Aliim eveeet karanlık kendini gündüze bıraksın uyanır hava kararmaya başlayınca uykusu geliyo 😂
Esdoel Aliim aynen ama benim kiler erken yatıyor dün ikiside 4 yattı öğleden sonraki 4 😂 sabah 6 buçuğa kadar uyudukar
Derin1811 elizinannesi-19 4 ayin ozelligi galibA bizimki hasta degildi bizdede hic düzen kalmadi gece saat basi kalkiom
tugceemir Aliim gecede uyumadi 10 aylik onu gectim abisinide uyandirdiiii esne esne ağzım yirtilcakkk pfff cok uykum var 😞😞😞😞
Yvzasmn Aliim ah ah çok zorlanıyorum uyanırken ama mecbur kalkıyorum🙄 bende kızım gibi erken uyuyabilsem sorun olmayacak ama uyuyamıyorum😁 bazen babasıda onunla beraber erken kalkıyor ona yalvar yakar verip bir saat daha uyuyorum 😁
Aliim Yvzasmn bazen bende eşime veriyorum ama şunu şöylemi böyle mi diye dört pitt uyandırdığı icin hic birşey anlamıyorum 😑