B-alprsln Yazilimcianne sadece gece uykusundan kalktığı zaman emiyo . Gerisi mama sütüm yetmiyo anca gece emiyo
Minikfasulyemmetehan B-alprsln yumurtayı kestim bnde ama geçmedi nasıl yapıcaz tek bizde var sanıyordum bende
B-alprsln Minikfasulyemmetehan oluyomuş demekki ya valla ne dicemi şaşırdım doktora götürmek istiyorum yazık üzülüyorum ya
Minikfasulyemmetehan B-alprsln mama ne kullanıyorsunuz emerek doymuyor bugun çok agladı en son cicibebe vermek zorunda kaldım ama içim rahat degil
Yazilimcianne B-alprsln gece de olsa emiyorsa geçer sizde dikkat edin yediklerinize bu alerji çok pis bir durum kolaylıklar dilerim
B-alprsln Minikfasulyemmetehan cici bebe vermedim ben hiç hippin bebe biskuvisini vermiştim. Sonra evde yaptım bebe biskuvisi. Mama ise aptamil
Minikfasulyemmetehan B-alprsln anladım teşekkür ederim inşallah biran önce atlatırız alerji sorununu da geçmiş olsun 🌸
Other B-alprsln çoklu besin alerjisi diyorlar ya canım bilmiyorum ki alerji diyoruz ama belkide başka bişey.. doktora da gidemiyoruz ki böyle burdan.iste başına gelen annelerle hikâyelerimiz aynı ise kendimizce tani koymaya calisiyoruz
elifzeze B-alprsln geçmiş olsun egzama olabilir bebeginizde bizimde ilk yüzde başladı kizim 2 aylıktı şimdi 2 yaşında 1 yaşından beri kol içlerinde ve bacak içlerinde oluyor Bioderma atoderm krem kullanıyorum bende