Son 1 aydır oğlumun boynu kıpkırmızı pütürlü oluyo 7 aylık oldu bugün. Ek gıda veriyodum kestim. Boynu pişik gibi oluyo terden diyorum kısa kolla ve corapsiz yatırıyorum bi bakıyorum kollarında ve sirtindada oluyo. Bepantol sürüyorum bi gün sonra geciyo tekrar oluyo ek gıda verdiğim zamanda oluyo vermediğim zamanda oluyo bu kızarıklıklar rahatsız etmiyo belli huysuzluğu yok ama neden cikiyo bunlar daha önce başına gelen var mı? Malûm virüsten dolayı hastaneye de gidemiyorum ne bu ne zaman tamamen geçer