Bebegimucizem Saçma sapandan kastınız nedir 😀 hayır herkesin saçma sapan anlayışı farkıdır da çok merak ettim sizin düşüncenizi
Gamzem12_y Sinem2 aynen biz de ilk ay iki kilo aldık baktm iki normal üç yazayım da abartı olsun istedim.f
Sinem2 Gamzem12_y baya baya abartı olmuş. 😂 İki bile bana göre çok kızım ilk ay 700 Gr aldi bakalım bu ay kaç almış çok merak ediyorum, bakıyorum çok küçük geliyor hala gözüme
Ironsides Mom103 benimde tam uyuyodu biz esimle ufak tartisirken kalkti Nolcak bilmiyorum yaa bön bön bakiyo😂
Ironsides Nekwam ama modum dustu birkere 🙊 yarin hatriiiiiiimi sorsaaan neeoluuur bugun.hevesimi kirdin birkereee🎤💃
Emineyilmazz Gamzem12_y arkadaşlar bebeğim çok iştahlı çok yiyor napcam yha.s gerçekten bazen sövesim geliyor 😂
Nekwam Ironsides heheh Bosverrr iste böyle böyle olgunlasirsin. Senin hayatına katkisi olmayanin senin düşüncende ne isi var bi de böyle düşün 😉 Bir de o sess aman Allahim sana yazarken bile kulaklarimda tuvaf oluyoom😩
Ironsides Nekwam ahahahahaha😂 zaman zaman boyle oluyorum bi alingan bi 50 yasinda teyze bi cocuk bi yetiskin huyum bu galiba😂 ama seni seviyorum ben oyle bi kırgınlığım yok sana Cokkk cok dogru soyledinn
Nekwam Ironsides teşekkür ederim ben de senii sevgiiilimm 😁 Istemem kimseyle kirilmak. Burcun ne bende öyleydim genckene kovayim 🤣